برخی از خردهفروشها، مانند استیو مدن، به افزایش فروش کفشهای لباس در تماسهای درآمدی اشاره کردهاند، اما باز هم، زمینه اهمیت دارد.
کارناوال کفش مجلسی زنانه، که دارای 383 فروشگاه در سراسر ایالات متحده و پورتوریکو است و فروش سالانه آن تقریباً 1 میلیارد دلار است، در سه ماهه اخیر شاهد افزایش فروش کفش های لباس زنانه در مقایسه با میزان فروش کفش های زنانه در سال 2020 بود.
افسر، در تماس با درآمد 19 می گفت، اما آنها همچنان پایین تر از سطح قبل از همه گیری بودند.
Scibetta گفت: “ما انتظار داریم این روند در طول سال ادامه یابد.”
کفشهای غیررسمی که هم سبک و هم راحتی را ارائه میدهند، سالهاست که سهم کفشهای رسمیتر را ربودهاند. همه گیری تنها اولویت راحتی را در بین خریداران تقویت کرد.
StitchFix، یک سرویس استایل شخصی آنلاین که از ترکیبی از استایلیستها و الگوریتمهای انسانی برای توصیه لباس به مشتریان استفاده میکند، میگوید که مشتریان میخواهند دوباره لباس بپوشند، اما تقاضا برای چیزی که شرکت آن را «آسایش تجاری» مینامد، وجود دارد.
که به کفش تسری پیدا می کند، بین ژانویه و مه 2021، درخواستهای مردان برای کفشهای مجلسی و درخواستهای زنان برای کفشهای پاشنهدار نسبت به سال 2020 کاهش یافت، درخواستها برای کفشهای کتانی افزایش یافت.
این بدان معنا نیست که خریداران به دنبال گزینه های دیگر نیستند.
برای مردان، کفش های کتانی به عنوان یکی از جایگزین های محبوب کفش های کتانی در حال ظهور هستند.
پیتر نگوین، یک آرایشگر مردانه ساکن نیویورک، می گوید که مشتریانش در حال حاضر مشتاق هستند تا مجموعه کفش های خود از جمله کفش های مجلسی و کفش های کتانی را اصلاح کنند.
او همیشه این تازهسازیها را با سه سبک شروع میکند: کفش راحتی، کفش کتانی سفید مینیمالیستی، و کفش ورزشی سبک رترو، او گفت: «این سه کفش به نظر من همه کارهترین کفشها هستند، بهویژه اکنون که اکثر لباسها بسیار معمولی هستند.
NPD انتظار دارد استایل هایی مانند صندل های غیررسمی و کفش های کتانی مد – بر خلاف انواع عملکردها – در ماه های آینده عملکرد خوبی داشته باشند.
در ماه مارس، گلدشتاین پیشبینی کرد که با کاهش محدودیتهای همهگیر، فروش کفشهای مجلسی افزایش مییابد، اما در نهایت کوتاهمدت خواهد بود.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.